Hari ini macam-macam berlaku. Yang sebenarnya aku suka musim cuti sekolah tahun ini. Terlalu banyak perkara yang hebat berlaku pada aku.


# Hari ini niat asal aku mahu ke pejabat takaful kerana ada urusan lama yang mahu diselesaikan. Rupa-rupanya ada perkara lama yang telah aku lepas pandang. Tapi takpa InsyaAllah Allah permudahkan segala urusan aku.

# Almost kena langgar dengan kereta myvi. Sesaat sebelum kematian. Apa pun syukur sebab aku masih hidup lagi.

# Tak sangka terjumpa YB tempat aku. Bakal YB lah kiranya insyaAllah amin. Dia ajak aku makan tapi aku tolak sebab aku ada misi penting lepas tu.

# Misi penting aku adalah membeli belacan bakar. Tunaikan hajat seseorang. Pertama kali beli belacan bakar dengan tangan sendiri.

Mati itu Allah sudah tetapkan. Bersedialah :)

Leave a Reply