InsyaAllah esok hari raya Aidilfitri. Sebenarnya, aku saja nak tulis sesuatu sambil tunggu rendang masak. Masak rendang dengan ibu sampai ke pagi buta adalah rutin tahunan aku. 

Ok ini adalah serba sedikit pengalaman yg aku rasa nak diarkibkan disini. 

Semester 3 bermula sangat slow. Mood belajar aku lambat datang sebab otak dan hati aku masih di Mekah dan Madinah. Agak susah nak catch up dengan surroundings. Masalah demi masalah datang. Assignment sebelum merdeka alhamdulillah aku dah siapkan sebelum kena pergi jadi hamba untuk sambutan Janji Diketupati di Bukit Jalil. Event demi event dipertanggungjawabkan. Konflik demi konflik. Masalah dalaman dan luaran. 

Solution aku senang. Ambik wudhu dan bersolat. Aku call Ibu.Aku reflek diri dan tulis nota kematian sebelum tidur.

Ahh bosan gila nota ini. Rendang dah nak empuk rasanya tu. 

Leave a Reply